bröllopet.

det är just nu 25 dagar kvar till bröllopet. 25 DAGAR.! panikartat faktiskt. hur ska jag hinna? det kommer bli en del deppningar om jag missar det. jag & tess ska ju gå tillsammans.! nej, råna en bank kanske då? jag satsar på att sitta på ett flygplan ner 6e november. så det så.

jag har tråkigt. så fruktansvärt tråkigt. jag har alltid haft jobb fixat efter mina resor, utom nu. hade säkerligen kunnat ha det nu också, men eftersom jag aldrig kunde bestämma mig i somras hur jag skulle göra med allt, så rann det ut i sanden. bubblan är farlig, man glömmer bort verkligheten.

Another shot of whiskey, cant stop looking at the door. Wishing you'd come sweeping in the way you did before. And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time. It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now. I said I wouldn't call but I lost all control and I need you now. And I dont know how I can do without, I just need you now.


Kommentarer
Emma säger:

Jag haller tummarna att du sitter pa ett plan nar du vill det!



Vem ar det som gifter sig? OM man far vara nyfiken :P

2010-10-13 | 21:46:04
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Sofiya säger:

Bubblan är fett farlig! :/



Vem äre som gifter sig?

2010-10-13 | 21:46:29
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Emma säger:

Ja. fan du satter huvudet pa spiken. Typ you nailed it.

2010-10-13 | 22:04:39
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
- ● Rebecca ● - säger:

Vah? jag? nääääe nu förstår jag inte va du snackar om. haha

2010-10-14 | 00:06:40
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Johanna säger:

Hjärtat.



Jag tror jag vet precis hur du känner dig just nu. Priset man betalar för sina lyckliga dagar utomlands är dom mindre trevliga dagarna när man kommer hem.



Arbetslös. Pank. Livet i resväskor. Gästrum. Alla frågetecken när det gäller framtiden. Längtan. Känslan av att man kanske kunde kommit så mycket längre.



Men det är värt det. Helt klart. Det måste det väl vara?



Jag är i Norge. Nästa vecka måste vi prata. Jag vet att jag skulle ringt förra, men det fanns så lite tid och jag ville inte vara stressad när jag ringde nu när vi inte pratat på så länge.



Puss!

2010-10-14 | 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback