done.!

nu har jag skickat iväg mitt mail. det var väl ok, så får vi se vad det blir av det sen..


det är ju faktiskt fredag idag. en väldigt tråkig fredag är det också. jag är rastlös till tusen och skulle vilja köra på en rejäl fylla. men det ska jag inte. jag vill inte gå ut här i avesta, och jag vill inte sitta själv här på rummet helt pickalurv. så istället ska jag ligga här och glo på både criminal minds och one tree hill. sen är det ju faktiskt idol också.. äta vindruvor och dricka bubbelvatten med någon rolig smak.



                                                                                 finaste tjejerna och jag.

                       malin, jennifer, cissi, jag, hanne. robin hood, januari 2010.


Kommentarer
Emma säger:

Babyvindrvor?

2010-10-15 | 16:05:17
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Emma säger:

:( uffa men bättre än ingenting! du kan ju skära dom i bitar och peta ut kärnorna? ;)

2010-10-15 | 16:11:06
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback