familjemys.

efter att elliot åkte idag så hann jag kika lite på one tree hill innan det var dags för nästa lilla knatt att komma, alva. fredrik och mia var också med såklart. alva var lite blyg i början, men det gick över rätt fort. sen pratade hon så det stog härliga tider till, det kom även lite sång, bä bä vita lamm. lilla hjärtat, hon är så duktig.

efter dom farit hem så har jag kikat på lite mer serier, och tänkte slå på en film nu innan jag lägger mig.. är trött som en apa. kan vara en bra idé att försöka vända tillbaka dygnet nu efter 6 månaders alanyatid..



                                                                                världens finaste alva. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback