klagoinlägg med guldstjärna.

vi tar det dåliga först. alltid bra att ta det först, så man kan känna sig lite glad i slutändan iaf när man fått både och. eller hur?

jag har ett helt packe med rakblad i halsen, huvudet väger lika mycket som en betongklump och mitt bröst värker så det nästan sprängs. så, tyck synd om mig nu gott folk.! jag knaprar piller för fulla muggar och när jag inte gör det, så sover jag mestadels. tar även en promenad ut till köket då och då, för att visa att jag lever lite. jag åt en liten liten bit lasange ikväll, annars har jag inte ätit en enda matbit sen lördags kväll. vilket säkert inte gör att jag blir friskare fortare, men att tugga vill sig lixom inte. vatten gick lättare.

alva har varit här idag. som jag älskar den lilla tjejen. hon är verkligen finast på jorden. vart något piggare där på kvällskvisten så vi bakade en paj. alvas paj. hon åt mest upp äpplena och pajdegen, men det vart bra iaf. när hon skulle fara hem sen så ville hon ha med sig en liten tallrik med paj. den höll hon hårt i handen och sa upprepade gånger; min paj. alvas paj. är jag piggare imorgon ska vi baka lite mer, fast då hemma hos alva som hon påpekade. FASTER ÄLSKAR DIG. alltid.

jag har även klippt mig idag. eller mamma gjorde det nu på kvällen. hej då slitna toppar. sen tunnade jag ur väldans mycket. jag skulle säkert kunna göra en pälsjacka av allt hår jag fick bort.

och just det, på lördag blir det äventyr.

Kommentarer
Sofiya säger:

Hur länge stannar du gums? ;)

2010-10-20 | 08:35:05
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Emma säger:

Saa fuckıng wonderful att det blır aventyr pa lördag! Krya pa dıg och baka alvas paj!

2010-10-20 | 14:08:09
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback