najtinajt

jag sitter och pratar med ida om sagan om konungens återkomst på msn, haha. vilka nördar vi är. ;)

känns som det har varit en bra dag idag, jag har hunnit med en del. ringt massa samtal, skrivit ut massa papper, fixat med fullmakter hit och dit, postat massa andra viktiga papper, skickat kort, fått lite pengar av mamma för att handla torrschampoo, dust it pulver, försvarets hudsalva & ansiktsrengöring. även mina nya bebisar, mina nya skor. lekt frisör och både färgat & klippt vivvi's hår. har även slingat mitt eget.

imorgon ska jag ringa några fler samtal. hämta mitt nya pass. säga hej då. packa det sista. slänga in resväskan i bilen och fara till arlanda. ♥


god natt.

Kommentarer
idde säger:

JÄVEL!! ha så kul <3

2010-10-22 | 12:58:03
Vivvi säger:

tack så mkt fanny för hjälpen=) de lev jätte bra och välbehövligt nu är vi på väg hihihihi=)

2010-10-22 | 13:33:04
Bloggadress: http://lillamy2007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback