one tree hill.

jag ligger nu, nyduschad (mjo, det  tog ända tills nu innan jag masade mig in i duschen) i en renbäddad säng, kikandes på one tree hill säsong 5 och undrar vart mina babygrapes är? dom som jag jämt köpte på migros till våra filmkvällar. kalla små hårda babygrapes utan kärnor. vindruvor när dom är som bäst. jag hatar kärnor.

"Kärnfria vindruvor är som.. könslösa barn. Dom kan inte föröka sig."
  - Lotta

förövrigt så vart jag inte vuxen idag heller. men det gör inget. jag och emma har en plan. vi ska fara iväg med peter pan. då behöver man inte bli vuxen. iaf inte så mycket.



Kommentarer
Sofiya säger:

Haha bra ide ;D

2010-10-05 | 10:50:22
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Anonym säger:

den basta planen pa lange. da ater vi babygrapes och lever pa glass.



lange leve peter pan!

2010-10-05 | 12:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback