tjusdäj.

sitter och spelar teoman - renkli rüyalar oteli för fulla muggar just nu. tänkte jag skulle ta mig ner till banken och låsa upp min bankdosa innan dom stänger. kan vara skoj. måste fixa med adressändring och sånt joks från rebecca, vilket man kan göra via bankid men jag mitt nöt har ju glömt bort lösenordet så jag måste skaffa ett nytt. mindre bra att min bankdosa blitt spärrad då. men men. det bör dom kunna fixa på bankas. ringa försäkringsbolaget också kanske? hon hade ringt mig kl 9 imorse, vem sjutton ringer klockan 9 på morgonen?!

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Folk som börjar jobba klockan 8? haha

2010-10-05 | 18:26:07
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback