trettonde.

samtalet imorse gick inte vidare bra. eller det gick inte alls. det var upptaget hela timmen, jag ringde säkerligen 30 gånger.. kul jul. men jag försöker igen imorgon.

min mamma är söt. jättesöt faktiskt. moster var här tidigare, vi pratade om jobb osv och jag sa att borlänge är bökigt att jobba i eftersom jag måste ha en bil mestadels. hon tyckte jag skulle spara till en egen bil, det tyckte inte jag eftersom det blir en ytterligare utgift och mer saker som krånglar till det varje gång jag ska fara till alanya. då säger mamma; "om jag kunde skulle jag ge henne 7.000 - 8.000 varje månad så hon kunde vara där nere hela tiden, för det är ju det hon vill." det går ju inte riktigt, men det var gulligt ändå tycker jag. lilla mamma.

nu ska jag käka lite keso med rivet äpple och kanel, sen hoppa in i duschen och hjälpa mamma göra mat. laaaater.


                                         jag och malin, på zoo i ankara, september 2010.


Kommentarer
Sofiya säger:

Ja de va fan gulligt sagt. Tänk om ens mamma kunde göra så, om pengarna fanns. Vilket lyxliv ;)

2010-10-13 | 17:17:12
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Emma säger:

Mammor ar fina. :)

2010-10-13 | 19:33:03
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback