god afton.

idag är det ju faktiskt tisdag, vilket har inneburit ett nytt avsnitt av både gossip girl och 90210. nya killen (blair redford) i 90210 är så sjukt snygg, och så har han brittisk accent. MUMMA på honom! jag ska åka till england en dag. brittiska killar är heta.

annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag, storebror var här på lunch, jag har tjaffsat en hel del med både mamma och frida, jag har fått tag på försäkringsbolat och faktiskt så ville dom ge mig pengar, 250 000 kr.!! nej då, inte riktigt. men visst hade väl det varit skoj? det dom ville var dock att jag skulle göra nya blodprov, vilket inte alls är något skoj. men jag har faktiskt blivit mycket mycket modigare när det gäller sånt efter alla sjukhusbesök i vintras, så det bör nog bli en piece of cake. :)



and here he is! 


Kommentarer
Emma säger:

det hade ordagrant varit gött. jag haller tummarna för det fortfarande, blond som jag ar.



Blodprov brukar ju ga bra! SE till att dom ger dig mycket pengar om Peter Pan vagrar infinna sig. han svarar namligen inte pa mina samtal...

2010-10-05 | 22:14:52
Bloggadress: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback