3e april.

Nu är jag hemma igen. Kom hem för cirka en timme sedan. Gårdagen då, jag fick min lista och for iväg till azalea och kleopatra tower vid halv 1 snåret och hämtade upp mina gäster. Ingen var sen och det var inget krångel, thank god. Så vi for iväg i bra tid och det gick bra. Det hördes nog lång väg hur nervös jag var, men men. Tvivlar på att många förstod vad jag sa, är det något finska människor inte är någon höjdare på så är det engelska. Vid 5 imorse kom vi till hotellet i Antalya och jag däckade av rätt så fort. Vart hämtade igen vid halv 3, och for till flygplatsen igen. Jag fick vara halfway och återigen kom det finska gäster som fortsatte prata med mig fast jag gång på gång förklarade att jag inte kunde finska. ;) Jag och Sonja kom iaf iväg tillslut med bussen och nu sitter jag här, så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna och asont i fötterna.

Och guess what, jag har infomöte imorgon! Jag började nästan gråta när jag fick reda på det igår. Jag är så sjukt nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gömma mig under täcket och stanna där tills mötet är slut? Efter det skulle jag ha citytur också, men det vart ändrat så istället ska jag åka till flygplatsen och välkomna en massa norska människor från stavanger. Min första arrival. Nu händer det så sjukt mycket. Gud. Men det är väl kanske lika bra att kastas ut i det läskiga så ser det mindre läskigt ut när sommaren kommer och gästantalet ökar med några tusen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback