Can hospital.

Dagen har spenderats på can. Har fått en väldans massa utslag på kroppen som kliar asmycket så jag vart skickad till sjukan där dom tog blodprov och gav mig en spruta i rumpan. Gjorde så sjukt jävla ont att jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick medicine och en kräm jag ska smörja med. Dem sa att det var en akut allergireaktion. Vet inte mot vad, men kan tänka mig mot möglet i lägenheten. Jag mår asdåligt och gråtit mest hela dagen, har pratat med mamma i telefonen och som jag önskar att jag låg hemma i hennes säng på köpmangatan nu. Myst med henne och fabian. Följa med och hämta mitt lille hjärtetroll elliot imorgon. Kramas med min storebror, alva och mia. Vero sa idag att när man nått rock bottom så kan det inte gå åt något annat håll än uppåt, frågan är bara när man craschat klart? Känns som det bara kommer mer och mer hela tiden..

Kommentarer
Johanna säger:

Stackars fina.. Om det är till någon

tröst har jag varit sjuk i bältros i två veckor. Puss!

2011-04-09 | 23:48:25
Pia säger:

Håper alt blir bedre søta <3

2011-04-10 | 00:14:44
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/
- ● Rebecca ● - säger:

Krya på dig finaste! <3

2011-04-10 | 03:43:12
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Nadja säger:

Tråkigt att höra hjärtat! Hoppas allting löser sig.. Du ska ju ha ditt livs äventyr nu & inte må dåligt! Håller tummarna för att du snart ska må bttre och få tillbaka energin! :)



Hjärta.

2011-04-11 | 01:06:22
Bloggadress: http://finest.se/legallyblonde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback