Depaturetime.

Ikväll har jag min allra första depature. Läskigt ab. Jag har asnervös. Fyyy. Men den är på finska, så jag behöver inte säga så himla mycket utan jag har papper som jag ska dela ut till dem. Så det går nog bra.. Hoppas jag. :)

Annars så gick Sapadere väldigt bra, vet ni hur läskigt det var att prata i mikrofonen? Riktigt läskigt var det. Men man måste ju ha en sådan, så är lika bra att vänja sig..

Jag saknar min familj så himla mycket att jag går nog sönder snart. Igår var en riktigt dålig dag, mitt bröstben vill inte som jag vill och det gör ont att andas. Så jag fick sitta på kontoret istället för att gå hotelhunt. Det vart mycket bättre under dagen som tur var. Så igår hade jag extrem mamma-saknad som jag alltid får när jag mår dåligt. Vill lixom bara ligga i mammas säng och hon får ta hand om mig då. ;) Jobbigt läge att vara vuxen ibland!

Kommentarer
Madelene säger:

De gick väl super bra? eller? Va de kul =)

Hur har du de där borta? Se till att krya på dig! Inge kul att läsa att du mår dåligt.

2011-04-03 | 14:31:59
Bloggadress: http://maddiz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback