Flygplats.

Igår förmiddag hade jag depature, sen efteråt for vi in till antalya och åt lite mat, sen hem till hotellet. Jag la mig och sov en sväng vid 9 för vi hade hämtning igen vid 12 för ny arrival. Kom till flygplatsen, fick vara smiley och träffade stine där framme i vimlet som också var smiley! Så himla skoj, inte träffat henne på aslänge. Vi kommer nog ses en hel del på flygplatsen i sommar. Efter att oslo hade kommit så skulle oulo komma, men dom kom aldrig. Så vi fick fara tillbaka till hotellet, sova knappa 2 timmar och sedan tillbaka till flygplatsen. Var tillbaka i alanya vid 11 snåret idag, jag var så trött så jag såg nästan dubbelt. Försökte mitt bästa att hålla mig vaken, men vid 5 i eftermiddags var det rätt kört och jag sov tills för en timme sen ungefär. Ska slänga på en film tänkte jag, sen sova lite mera. Imorgon är det hotellbesök på schemat och sedan är det Tess födelsedag. :)

Idag är bebis färdigbakt, men ville sig inte riktigt komma ut iaf.. Faster väntar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback