Meeeeerhaba.

Idag var det återigen dags för ett besök på can hospital. Nästan så man börjar bli stammis där.. Anyhow, har haft illamående, kräkningar, extrem trötthet, yrsel och att det svartnar för ögonen till och från ett tag nu, och idag vart det värre så det var lika bra att fara till sjukhuset och checka läget. Jag fick göra en kontroll och sedan vart det blodprov. Visade sig att b12-vitaminhalten var alldeles för låg, så nu ska jag få en sprut i veckan i 5 veckor och sedan ska jag äta nå piller morgon och kväll. Så får hoppas att det blir bra snart. Lustigt att jag och Angelica har pratat om att köpa vitaminer ett bra tag nu, har lixom dock inte blivit av. Men nu så.

Annars då;
*Jag och angelica var till pamukkale. Riktigt skoj var det.. På vägen hem ringer dessutom min bror och berättar att en liten Elsa har kommit till världen. Var väldigt svårt att hålla tårarna borta då. Fick sån extrem hemlängtan. Ni har ju sett bilden, hon är så liten och så söt. En kopia av Alva när hon föddes.

*Herr X och hans kompis har kommit till alanya, dom tog in på vårat apart så vi har hängt en hel del med dem. Första dagen var rå, haha. Jag, ida, vero och pojkarna körde all in från lunchtid. Fyy. Men skoj var det!

*Antalyaguiderna har varit här och skakat lite rumpa, asnice att umgås lite med dom. Inte bara stressat på flygplatsen. Planen är att vi ska dra dit nästa gång.

*Dennis har lämnat Deturfamiljen för Apollo och Bulgarien. Så jävla trist.! Och på måndag far även Emma. :( Alla bara lämnar känns det som.. Dock så har sötaste Sara kommit ner, och 2 till tjejer. Plus att Sabina kommer tillbaka och jobbar med oss hela sommaren när hon har slutat skolan. :)

*Börjar komma lite mer gäster nu, har haft en hel del som kommit och pratat med mig på hotellbesöken. Bland annat 4 trevliga skellefepojkar som vi även träffade ute på robin hood en kväll. Längtar tills flygen är fulla och vi har en massa roliga gäster. På söndag kommer även första danska planet! Spännande! :D

*Gamlemor är här! Och hon hade med sig lösgodis, minttu och lite annat smått och gott. Lycka.! Imorgon far hon dock hem igen, lite sugit. Mysigt att ha henne här.

Nu ska jag kika lite på the vampire diaries, sen blir det nog till att sova..

Kommentarer
Pia säger:

Håper du blir bedre søta! :)

I morgen kommer jeg, wooop :D

2011-04-29 | 19:23:44
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback