10.

För 31 timmar sedan så stog jag där. Tillsammans med min mamma, hubbe, fabian och elliot på krylbo tågstation. Kramades och sa återigen hej då. Gick på tåget med världens tyngsta väska, som det kändes iaf. En dryg timme senare var jag på arlanda flygplats och checkade in min resväska. Strax före 2 inatt så kom jag hem till lägenheten i damlatas. Det är skönt att vara tillbaka, det är det. Men jag gillar verkligen inte avsked och saknaden känns redan. Det har varit helt underbart att vara hemma i sverige en sväng, jag har laddat om krafterna och nu känner jag bara att nu kör vi! Cirka 3 månader kvar av den här säsongen. Hösten är sakta, väldigt sakta men säkert på väg. Malin kommer hit om 10 dagar och när hon far hem så kommer C ner med nästa flyg. Och veckan där efter kommer Pem. Det är en väldigt bra tid framöver känner jag. :)

Nu ska jag dra på mig uniformen, dags att åka till flygplatsen för att hämta sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback