1a augusti.

Äntligen internet i lägenheten, lycka! Och 1a augusti idag. Underbart. Jag har nu avslutat en 4dagars lång transfer helg, och nu taggar jag för Alanyabåt imorgon, hotellbesök på onsdag och ledig torsdag. Sen är det bara att köra transferhelg igen. Om några veckor byts våra norska plan ut mot svenska, tack gud! Jag saknar alla svenskarna. På min göteborg arrival i lördags fick jag höra av 3 olika familjer att jag var den bästa guiden dom haft någon gång, jag gav väldigt bra information och var underhållande. Vars man lite glad då? Älska göteborg.!

Nu ska jag ta på mig pyjamas och slå på ett avsnitt av Gossip Girl medan jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Najty peeps!


Kommentarer
Berfin säger:

Hej, skulle jätte gärna vilja ställa några frågor till dig på f.b ang ditt jobb ifall det vore ok? Isånnafall skriva gärna ditt namn här på kommentarsfältet. Mvh / Berfin

2011-08-02 | 20:42:42
mikaela ottosson säger:

Du är bäst hjärtat<3 saknar dig!!!!

2011-08-03 | 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback