8 hours in counting!

Idag har det inhandlats lite mer stuff till lägenheten; en mopp, ett strykjärn, en till kudde och 2 nya örngott. Så passade jag även på att köpa en ny tröja och ett par nya skor.. Jag och Camilla var ju dessutom på TerraCity i söndags där det slank ner lite smink från Sephora och ett par nya transferskor. Nu får det bli lugnt med shoppingen ett tag.. Jag ska försöka iaf!

Ikväll är det födelsedagsfest för A på Summer Garden. Jag tar Sabina, Bettina och Erja i handen och drar dit en sväng. Sen far jag hem, sover en timme eller två, och sedan är det dags att åka till Flower Garden och hämta mitt hjärta. Helt sjukt att jag ska få krama sönder Malin om cirkus 8 timmar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback