Hej då Alanya.

Jag skrev för några veckor sen om ett lyckorus, det har hållt i sig fram tills 2 dagar sedan när allt föll ihop och så höll det i sig i två dagar. Det har varit två jobbiga dagar med väldigt mycket tårar och panikkänslor. Men, om 1 timme sitter jag på bussen till Marmaris. Var väl kanske inte riktigt den staden jag räknat med, men det gör ingenting. Har alltid velat åka till Marmaris så det blir en upplevelse.. :) Jag får se det positivt! Mina deturare har verkligen ställt upp till 110% under mina breakdowns, helt underbara människor.!

Malin ringde mig i förrgår. Att höra hennes röst var obeskrivligt. Och som vanligt när vi pratar så blir det aldrig 5 minuter, utan nästan en timme senare la vi på. Min andra halva, världens bästa. Som jag längtar efter dig! <3

Nej, dags att fara till otogar och hoppa på bussen. Heippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback