Sweet sunday!

Igår var det dop för Elsa. Helt underbart att jag var med! Världens finaste lilla Elsa. Och så var även Elliot med, mosters lilla prins! Mamma är och hämtar honom nu, så ska vi kramas massor! Han vart jätteglad när han såg mig, och hjärtat vart mycket lättare. Jag inbillar mig lixom varje gång jag är borta att dom ska glömma bort mig.. Men som tur var så gör dom inte det, mina små troll!

Efter dopet så kom Marina hit, bacardi tourched cherry och cola stod på bordet så det var bara att sätta igång och köra. Gick vidare till Marinas kompis en sväng, och sen for vi hem till någon fest där Tom var. Finaste Tom! Hade riktigt trevligt och sedan avslutade vi kvällen på Kingen. Överlag tycker väl inte jag att krogarna här är något direkt att hänga i julgranen, men det var kul att träffa lite bekanta ansikten som man inte sett på väldigt länge. Rullade hem till mamma vid halv 3 snåret och dumplade av i sängen rätt så fort.

Nu sitter jag här, en aningens illamående och funderar på vad jag ska hitta på härnäst? Koka potatis kanske skulle vara en ide, ikväll kommer nämligen bror, fru och barn över på grillning. Mammas potatissallad är då ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback