Tess nerde?

Joakim har farit hem. Och Tess likaså. Det var många år sedan jag var i alanya utan henne, börjar fundera lite smått hur fan ska det här gå? Inte helt ok. Inte någonstans.. :( Jag, Sabina och Bettina kom fram till idag att i slutet av säsongen ska vi ha ett eget party, det är bara vi 3 som är kvar sedan guideskolan. Dom flesta saknar man så det skär i hjärtat, några är det skönt att dom inte är kvar. Folk är inte alltid den man tror att dem är, och vissa går man helt enkelt inte ihop med.

Iaf, hade en kick-ass arrival idag, bästa jag någonsin har haft. Sken som en sol efteråt. Och det var Göteborg, behöver man säga mer? Kärlek till Göteborg alltså.! Nu har jag ätit lite mat, duschat och ska lägga mig ner en sväng, ska ha depature igen 00.30 så lite sömn kanske vore en fördel.

Ikväll kommer även Mia och Deniz ner till turreburreland, så himlans nice! Imorgon ska jag ut till oba och mysa en sväng, och äta lite gott & blandat som Deniz har med sig till mig! :D Glad tjej!


Kommentarer
Anonym säger:

Du är söt ! <3 Och med tanke på alla tricks jag lärt dig de senaste åren kommer du klara sig galant där nere utan mig! ;)

2011-08-09 | 10:51:33
Bloggadress: http://tessfeliice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback