The best way to behave, is to misbehave.

Idag fyller min finaste storebror 30 år. Så vi har varit där på kalas. Flintastek, mammas hemmagjorda potatissallad och massa annat gott åt vi. Och sedan tårta på det = mätt tjej.

Annars idag så har jag och mamma farit runt lite i olika affärer, så även igår. Har fått en hel del fint utav mamma. Kläder, underkläder, klocka och smink är bara en liten del. Min fina mamma. Har även varit in på apoteket och inhandlat lite vitaminer och järnpiller. Måste börja få någon bukt på det här, kan ju tala om att få sprutor i rumpan var och varannan vecka inte är någon höjdare.! ;)

Sen var vi även och hämtade Alva på dagis, vi skulle och fika men både Alva och Elliot somnade innan vi kom till caféet. Mina små hjärtan! Efter ett tag vaknade dom dock, så då vart det fika av och sedan for vi hem och kikade lite på Lotta på bråkmakargatan. :)

Och, något annat som är helt underbart är att om 12 dagar kommer jag få kramas med min andra halva. Jag ska krama henne väldigt länge och väldigt hårt. Saknar henne så jag nästan går av på mitten och det är nästan ett år sedan vi sågs sist nu, helt sjukt.. Och om 12 dagar är det dags igen!

Kommentarer
Emma säger:

Tack hjärtat. Det är så svårt att beskriva känslan, men det är som att en ro sänkt sig. Eller som att vara hemma, hela tiden. Jag hoppas han inte blir allt för rastlös här, så att vi en dag kan söka UT. :)

2011-08-20 | 12:25:42
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback