Pancakes deluxe.

Minijeepen som jag skulle haft idag vars inställd så jag fick åka till flygplatsen igår natt istället och ha hand om 2 stycken bussar. Kom hem strax efter 7-snåret imorse, och sen har jag haft sleep hela dagen. Skönt det. Imorgon är det office som gäller, jag älskar office! Iaf när det händer en massa saker, gärna 100 bollar i luften ska det vara för att jag ska trivas som bäst! Så hoppas på det imorgon. :)

Annars så var vi och letade efter en säng till mig idag, hittade en jättefin för ett tag sedan som jag är bra sugen på, men tänkte jag skulle kolla om det fanns någon annan fin också, till ett kanske liiiite billigare pris. Men fann inget alls. Så ska ut på jakt imorgon igen tänkte jag. Annars får det helt enkelt bli den där på Teksen.. Jennifer hade varit där i veckan och då hade dom sänkt den lite i pris, så kanske lika bra att slå till om jag inte hittar någon imorgon. Efter det så for jag och Lena till Migros, kändes som att vi handlade på oss hela affären. Tur att det är nära hem. Fixade ordning pannkakor med vaniljglass och mammas hemmagjorda hallonsylt. Till efterrätt körde vi på chokladpudding och maränger framför filmen Just go with it. Mycket bra kväll.

Nu slänger jag på något avsnitt av Criminal Minds, och sen dags att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback