22a december 2011

Jag är trött. Trött i kropp och själ. Det är mörkt ute i stort sett hela tiden, 4e stängningen av 5, jag är blek som ett spöke och folk i butiken verkar inte veta hur man beter sig. Det sistnämda är ju dock inget nytt, men ändå otroligt slitsamt. Jag skulle inte ha något emot att vara ledig en vecka och fara ner till Alanya för att fira nyår med Hanne & Tine. Men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och det är ju faktiskt bara två månader kvar tills dess att jag far ner.

På lördag är det äntligen julafton och jag ska fara hem till socknen och krama om mina små hjärtegull och resten av familjen. Det ska bli skönt, jag behöver det.

Allting är sig likt, bara mera trafik som kraschar i min hjärna. Och jag kan inte somna. Det är svårt att blunda som om du inte finns där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback