23e december - second part

Lite drygt 1 och en halv timma kvar innan ledighet. Sitter och slurprar på en kopp söderte inne i personalrummet för tillfället. Längtar hem, ta en lång dusch och sedan krypa in i min nya morgonrock, poppa lite popcorn och sedan slå på ghost whisperer. Jag låg och snyftade till alla avsnitten igår. Är en riktig sucker när det kommer till sånt där. Värsta var när det handlade om en 5 årig pojke som blivit överkörd av tåget. Så himla hemskt. Jag vet inte vars jag skulle ta vägen om det hände Elliot, Alva eller Elsa något..

Ska ev träffa Tim ikväll också, om inte annat så får jag se honom imorgon. Han far nämligen hem med samma tåg som mig till Avesta. :) Sweeeet!

Nej, dricka upp teet och sen ut och jobba sista stunden då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback