31a december 2011

Knappa 9 timmar kvar av 2011. Och vars ska man börja? Ett helt otroligt år, med många äventyr, utmaningar, skratt, tårar, känslor. Träffat så enorm mycket fina människor, både gamla och nya vänskaper, som förgyllt min vardag till max. Speciellt Angelica. 9 månader sedan klev hon in i mitt liv, och det kändes bara så rätt. Som en pusselbit jag känt hela livet. Jag tror inte att man bara har en själsfrände när det kommer till kärlek, jag tror man har när det kommer till vänskap också. Hon är en sån. Men jag har också tappat någon speciell, fast det är ok det med. Människor kommer in i ens liv av en anledning, och försvinner när dom fyllt sitt syfte. Livets gång, och jag är tillräckligt gammal för att förstå det nu. Jag sörjer henne inte, utan tackar henne för det som hon gett och lärt mig, och önskar henne all lycka framöver. Som vanligt finns det människor jag önskar jag haft mer tid att träffa, krama och prata med, men man hinner inte alltid med det man vill. Det har iaf vars ett riktigt bra år, man lär så länge man lever säger dom och det är inget dumt påhitt. Jag har lärt mig väldigt mycket i år, speciellt om mig själv. Jag är redo att lämna 2011 bakom mig och skåla in 2012. Jag längtar efter alla nya äventyr, alla nya människor som kommer komma in i mitt liv. Alla misstag som man lär sig mycket av, och som man kommer skratta bort. Jag tror inte jag har vars såhär nöjd någon gång. Nöjd med tillvaron. Med vars jag är i livet. Och hur bra avslut är ändå inte det? För att inte nämna hur bra start på det nya året är inte det?

Gott nytt år, happy new year & mutlu yillar! Bring on 2012! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback