Day off!

Jag har legat i soffan mest hela dagen och tittat på medium. Städat upp lite bland mina kläder och ringt lite samtal. Fått höra att våran lägenhet vi hyr i alanya, blivit såld. Blivit kontaktad av den nya ägaren och ja. Det verkar iaf vara som det ska, insallah! Har varken tid eller pengar till att fara ner dit nu och tömma lägenheten. Min chef har mailat att jag inte kommer fara ner till Turreland förrän Februari. Min andra chef har ringt från Polen och vi pratade lite om nästa månad. Allt låter bra och livet är bra härligt ibland.

Nu väntar 3 dagars jobb, och sen ledighet på fredag. Då ska jag möta upp Lena och Aykut för lite lunch, sen ska jag hem till Gamlemor på idolmys och middag. Lördag är det jobb igen och sedan är det julbord med mina kära kollegor..

              Lena och jag på Jennifer's & Erja's kalas i oktober..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback