Och destinationen är..

Idag så låg jag i soffan och pratade med Jennifer i telefonen om nästa säsong, undrade när vi skulle få svar och skulle vi inte fått det innan nyår tänkte jag maila till min chef och kolla när vi får svaret. Precis i den meningen, så plingar det till på datorn och det står att jag har ett nytt mail från min chef. Jobbinbjudan. Jo, tack tack. Öppnar fortare än fortast och läser: Destination; Alanya (Spring and autumn) Marmaris (Summer). Start; January. Så, där har vi det. JAG SKA TILL MARMARIS I SOMMAR!!! Wooop! :D Jag har gått som på moln hela dagen och haft en fånigt flin över ansiktet. Denna sommar kommer bli grym! Och januari är ju snart, väldigt snart. Exakta datumet skulle jag få lite längre fram. Spännande, jag längtar så sjukt mycket efter att få sitta där i bussen med mikrofonen i handen.

Nu blr det lite kvällsfika och ett avsnitt av bones. Imorgon kl 05.00 ringer klockan, dags för jobb.!

Kommentarer
Tessan säger:

Är det reseledare du jobbar som i Turkiet? :)

2011-12-20 | 18:53:18
Bloggadress: http://nattstad.se/tessic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback