The year of 2011

1. Gjorde du något i år som du inte gjort innan?
- Vars reseledare.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Har aldrig nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
- Ja, dojjan och brorsan.

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej.

5. Vilka länder besökte du?
- Turkiet och Grekland.

6. Är det något du saknat 2011 som du vill ha 2012?
- Nej.

7. Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
- Datum är inte min grej..

8. Vilken var din största framgång 2011?
- Att jag vars reseledare. Från att svimma i skolan på redovisningar till att stå framför ett 80 tal gäster utan problem. Och att jag tyckte det var kul!

9. Största misstaget 2011?
- Hm. Jag minns inget stort misstag, bara några få som jag skrattar åt idag.

10. Har du vars sjuk eller skadat dig?
- Bröstbensinflammationen ligger fortfarande och trycker. Och utöver den for jag på b12-vitaminbrist i våras så jag fick ta knallröda sprutor i skinkan i 5 veckors tid.

11. Bästa köpet?
- Min Iphone 4S.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Semestern i Sverige, alla utekvällar och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Många underbara människor.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2011?
- The Journey - Dont stop believing, Pitbull ft. Marc Anthony - Rain over me, Pitbull ft. Neyo - Give me everything.

15. Är du gladare eller ledsnare i år jämfört med förra?
- Gladare, utan tvekan!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Sparat mer pengar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Onödiga beslut.

18. Hur tillbringar du nyår?
- Tillsammans med Pem i linköping, hon jobbar till 23 och sen efter det skålar vi in nyåret med lite skumpa. En lugn och mysig kväll.

19. Blev du kär i år?
- Idag vet jag inte om jag skulle säga kär, utan mer oerhört känslosam. Men när det var som värst hade jag nog sagt det, ja.

20. Favoritprogram på tv?
- Äger ingen tv.

21. Bästa bok du läste i år?
- Tror inte jag läste någon..

22. Största musikaliska upptäckten?
- Att jag suger på karaoke. Fullständigt.

23. Något du önskade och fick när du fyllde år?
- Hum, ja. Det mesta. :)

24. Något du önskade dig men inte fick?
- En bookbook.

25. Vad gjorde du på din födelsedag?
- Jobbade och sen våffelmiddag med Rebecca och Melvin.

26. Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
- Att det inte vars så fel med Herr X.

27. Hur skulle du beskriva din stil 2011?
- Svart, spets och rock.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Ian Somerhalder.

29. Vem saknade du?
- Min familj och alla fina vänner som inte var med mig i Alanya.

30. De bästa nya människorna du träffade?
- Angelica och Sabina.

31. Hur ser det nya året ut?
- En weekend i England planeras i början på Februari, sen tillbaka till Alanya den 25e Februari och sedan Marmaris i April/Maj. Väldigt många utmaningar, en jäkla massa äventyr och desto fler skratt och minnen för livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback