Tretton; Fyrtiosex

Sitter inne i personalrummet och hänger, har lunch i 45 min till. Kör på stängning i kassan idag.

Vaknade imorses av att mobilen plingade till och jag fick ett mail av min chef. Papper till arbetstillståndet. :) Har dock inte pengar till det förrän i januari, men sist fick jag det på 2 dagar så bör inte vara något problem. Hade även fått mail av min hyresvärd med lite bilder på lägenheten. Åh, jag ska inreda den så fint!

Imorgon är det återigen 15e december, och därmed min födelsedag. Blir till att jobba på dagen och sen hem till Therese på middag med henne och Mikaela. :)


Kommentarer
anna säger:

Hej :)

ingen aning kommer inte ihåg

jag var på intervju i januari år 2010

sen började jag jobba i tunisien februari samma år :P



när började du jobba för detur ?



2011-12-15 | 16:55:28
Bloggadress: http://aannaakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback