back in atown.

nu är jag hemma från stockholm igen. känns skönt att ha allt fixat nu med arbetstillståndet. nu hoppas vi bara på att inget saknas och dom inte ger mig ett nej. vi kom iaf dit strax innan dom öppnade, fyllde i papper och skulle betala men såklart tog dom inte kort. så vi fick knata flera mil (nåja, inte riktigt, men i den blåsten så kunde det lika gärna har varit så..) för att hitta en bankomat och sedan tillbaka igen för att ta en ny kölapp och lämna in alla papper. var man turk så fick man såklart gå före alla nummer. även om man var preggo och eller ett barn. men inget stämde ju in där, så vi fick kort och gott vänta. efteråt så for vi in till centralen igen, träffade lena, sophia och sonya en snabbis innan jag och ida for hem till nathalie och snackade massa skit. efter det så drog jag till medborgarplatsen och mötte upp tom för en öl på ojojoj. mycket trevligt. var ett tag sedan jag och tom snackade massa gojja. :) sen for vi hem till honom och jag dunkade av på soffan.

nu är det inte så mycket mer att göra än att vänta på att tiden ska gå. inom två veckor kommer turrarna på ambassaden skicka hem mitt pass och förhoppningsvis är det en fin liten stämpel där i. sen är det 24 dagar kvar tills vi åker. innan dess ska det hinnas med en till blöt helg i stockholm, kanske även en spontantripp till örebro och uddevalla

                                                         fotografering inför ambassadmötet.




                                    jag och ida provar hattar inne på cubus.


Kommentarer
Anonym säger:

bjuder på tacos och lets dans på fredag så vi kan umgås lite =) kom till halv 6 =)

2011-02-09 | 22:15:17
pia säger:

Takk søta! :) Savner deg! Håper alt er bra med deg :)

2011-02-09 | 23:13:17
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback