Come on and give me some more!

efter flera försök efter kl 1 så gav jag upp. tänkte jag skulle göra ett nytt försök på måndag när nissen helt plötsligt ringer upp mig. ha. se där. var la första gången nåt sånt hänt. och efter han gått igenom vad försäkringen innebar så kläcker han ur sig att jag ska få 300kr som ersättning för min mobil som vart stulen. eeh ursäkta? du sa vad? jo men visst, 300 kr! det blir man väldigt rik på och kan köpa en ny mobil för. speciellt när jag har 2300 kr kvar på den stulna mobilen att betala av. tack. tack så hemskt mycket lilla vän.

sen ringde jag comviq för att frysa mitt abonnemang igen. vilket helt plöstligt kostar 99kr nu. eller nu och nu, tanten sa att det alltid har kostat så och hon kunde inte förstå att jag inte betalat det förut. nehej. så avslutade jag mitt smspaket också. det som det inte var någon bindningstid på. vilket det visade sig att det var. en månad. jaja, nu är allt avslutat och avstängt från och med 5e april och i ett halvår framöver.

har även betalat mina räkningar för den här månaden. så sjukt skönt att ha det gjort. avskyr verkligen räkningar. finns verkligen bättre saker att lägga pengarna på. men, från april kommer jag inte ha en enda räkning på 6 månader. det är väldigt gött och det ser vi väldigt mycket fram emot.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback