Gaziantep - Kahramanmaras.

jag ligger och lyssnar på memories med david guetta & kid cudi. den tar mig tillbaka till när jag, malin, korven och hans kompis åkte bil till kahramanmaras för att äta den berömda glassen. bland alla turklåtar som spelades kom den som en blixt från klar himmel. jag och malin tittar på varandra och skrattar och bara njuter av att vi är ute på äventyr, vi åker bil i mörkret med hög volym och har the time of our lives. vi kör in på en skogsväg och korven häver ur sig; loook! mickey mouse on the road! vi tittar på varandra igen, skrattar ännu mer och tittar fram mot vägen där vi ser en massa möss springa omkring. att åka bil i mörkret med hög volym är svårt att slå. kärlek mina vänner, kärlek.

                                                                           glass i kahramanmaras.



                                                    toalettkort i kahramanmaras.


Kommentarer
malin säger:

aaaauww, mitt hjärta <3 hahaha MICKEY MOUSE!! + att vi letade korvens döda pappa på en kyrkogård, det var scary. saknar dig och våran obehagliga spontanitet ;)love u!

2011-02-11 | 08:36:59
Bloggadress: http://nuovavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback