Is all that you can't say, years gone by and still words don't come easily. Like sorry like sorry.

Dag 4 – Bild på mig och min bästa vän.

Jag har haft den turen att inte bara ha en bästa vän, utan flera. Här är dom allra finaste jag vet. Tack för att ni finns. ♥

                                                                                      malin.


                                                                                     emelie.


                                                                                  
                                                                                   jennifer.


                                                                                   
                                                                                       tess.



                                                                 ida.


Kommentarer
Tess säger:

Din sköna böna ! <3 Missing to the you!

2011-02-01 | 19:06:20
Bloggadress: http://tessfeliice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback