Kvällsfunderingar..

Jag har gått med på att ha diskdag imorgon. Enbart för att jag inte orkade diska nu ikväll. Vilket jag till 110% kommer ångra imorgon, när det är mycket mer disk. Men det var väl det där med dåliga vanor, skjut upp så mycket du kan! ;)

Det slog mig lite ikväll, att om 15 dagar är det meningen att jag ska säga hej då till alla i familjen. Det är väl ok om man gråter en skvätt? Eller flera? Igår, när jag och alva bakade, så tittade hon på mig med sina underbart vackra ögon och frågade lite tyst; "fanny, tycker du om mig? för min mamma gör det. och min pappa också." När jag berättade att jag älskar henne oerhört mycket och att hon var världens vackraste lilla tjej, så skrattade hon till lite grann och sa; va bra. Så fortsatte hon äta smet. Tänk om hon slutar tro på det, bara för att jag är borta så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback