Maränger och trasig bh.

Min bygel har gått sönder i bh;n för er som är intresserade och det är inte direkt skönt. Bra att min enda vita bh är trasig, som dessutom inte är mer än några veckor gammal. TUMMEN UPP.

Jag hämtade Alva på dagis och efter att vi fikat lite grann så körde vi igång med favoritsysslan - bakning. Maränger stod på schemat och förklädet åkte på. Jag skulle såklart också ha ett på mig, så Alva hämtade ett rosa förkläde med röda prinsesskronor på till mig, som hon såklart skulle knyta. Vi började med marängerna, och vitt är ju lite tråkigt så det skulle minsann vara färg på dom. Grön färg dessutom. Sagt och gjort, i med gröna färgen och då var det provsmakning. Efter den provsmakningen hade jag en brorsdotter som nästan var mer täckt av marängsmet än själva plåten. Haha. Medan vi väntade på att dom skulle bli klara så kollade vi på Madicken och Pippi på rymmen. 1½ timme senare var dom klara, en jävla sega maränger! Men dom vart goda, och hade jag och Alva inte gjort en deal att hon måste äta några prinskorvar och makaroner innan hon får hugga in på marängerna, så hade hon nog ätit sig mätt på dom.

Kommentarer
Anna säger:

Svar:

Haha, jag med! :)

Precis, det är alltid så :)

Kläderna ligger alltid och skräpar ändå ;)

Ja det blir nog mycket tid i uniformen, men det är ju skönt, blir lättare packning då! :)

2011-02-16 | 20:46:38
Bloggadress: http://annfor.blogg.se/
Emma säger:

Det gör ont när bygeln i bhn går sönder!

2011-02-16 | 21:34:53
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Anna säger:

Svar:

Haha, nej samma här :)

Samma här, har också 40 kg så packar nog med det mesta ändå även om målet är att fulla 1½ väska så jag har plats för nytt :)



Nej, bara 8 dagar kvar nu!

Jag har fått svar på en av mina ansökningar idag faktiskt, från Ving faktiskt.

De vill att jag kommer till Stockholm 28e på intervju men då är jag redan i Turkiet..



2011-02-16 | 22:33:29
Bloggadress: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback