Överkörd katt.

så känner jag mig just nu. eller just nu, har gjort det hela dagen. josefine & hennes jobbarkompis kom hit igår vid 5 tiden och efter jag sminkat båda dom och mig själv så knatade vi hem till en annan jobbarkompis på förfest. efter en flaska vin så började vi dra oss ner mot kingen. träffade på en hel del roligt folk och satt och tjötade massor med några gamla klasskompisar. riktigt kul var det.

just nu ligger jag och svär åt att det inte finns något max här i avesta, jag skulle kunna ge min högra hand för ett originalmål och dillidill dipp. gaah. har även gjort tappra försök att få min lillebror att gå till affären och handla chips & dipp till mig, vilket inte alls lyckades. så jag måste väl dra på mig ett par byxor och gå själv. kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback