PUSS.

Therese om 10 gün kaldi;

Fanny du kommer bli en riktigt dröm guide tror jag
har alltid tänkt på varför du inte jobbat som
det innan du som kan ALANYA utantill :D
jag jobbade som transfer guide 08 för fritidsresor
de va verkligen såå kul MEN 2 timmar dit 2 timmar heeeeeeeeeeeeeem öööö haha..

HA så roligt nu och glöm inte att blogga.
PUSSS från mig och Milyan


- Tack så mycket söta du! Försökte komma in på din blogg men det ville sig inte så jag svarar här istället. Ska inte glömma att blogga, ska försöka göra det så ofta jag bara kan! Kommer ni ner något i sommar? Då får du hojta till isåfall, vore mys att träffa dig och din lilla skrutt! :) Pusss!

Kommentarer
Anonym säger:

snygg header :P

2011-02-25 | 13:04:52
Bloggadress: http://styleformen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback