Would you hold my hand if I saw you in heaven? Would you help me stand if I saw you in heaven? I'll find my way through night and day, cause I know I just cant stay here in heaven.

Dag 6 – Mina drömmar.

Hm. Svårt. Jag vet inte riktigt hur eller vad jag ska skriva. Jag tror att genom citera en väldigt underbar människa som sade följade; "Jag vill leva, inte bara överleva" ger en bra start. Varför inte sträva efter något bättre än vad man har? Jag vill tjäna så pass bra med pengar på att göra det jag älskar mest att jag kan leva på det. Jag vill ha kärlek som man bara ser på film. Lycka. Värme. Vänskap. Ett hus på stranden, en villa på landet och en lägenhet i storstan. Jag kan faktiskt erkänna att jag skulle kanske kunna tänka mig att ha en hund också. Men enbart för barnens skull. Jag vill ha 2 barn. Eller 3. Men kanske mest av allt, så vill jag sitta där rak i ryggen när jag är gammal och grå och känna att jag inte ångrar något med mitt liv. Att jag inte kunnat göra något mer. Att jag är nöjd helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback