and I dont want the world to see me, cause I dont think that they'd understand

jag vet seriöst inte hur jag skulle klara mig utan malin. creme de la creme, solskenet i regnet, min andra halva. världens finaste helt enkelt. tack för att du lyssnar och kommer med bra ord. tack för att du finns.

alva och fredrik var här idag när resten av folket var i fagersta. vi bakade tigermuffins och dansade till lilla snigel. ritade och tittade på fiskarna. och en hel del annat bus. elliot har kommit, så nu springer han mellan köket och mig för att säga hej till mommo och sen komma tillbaka och titta på bumbibjörnarna på min dator. nyss tog han min försvarets hudsalva och drog runt på sina läppar och sen kröp han upp i min famn och skulle ge mig lite också, så avslutar han med sötaste skratt. världens finaste små trollungar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback