And the violence caused such silence, who are we mistaken?

det vart ingen bakning. iaf inte än. men finns ju tid till det också. istället så började jag städa köksskåpen. så nu har jag rensat ut en jävla massa som jag inte tyckte vi behövde. tur att mamma inte var hemma, hon tycker jag kastar alldeles för mycket när jag rensar. bort med skiten bara tycker jag! hon lider iaf av shopomania så det kommer fyllas på snart igen. skulle kunna ta skafferierna också, men det kan ju faktiskt göras imorgon, jag måste ha något att se fram emot här i mitt oerhört spännande liv.

en annan sak jag håller på med, är att lära elliot säga moster. går inte så jättebra då han istället bara kommer och petar på mig och skrattar. men skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback