And truth be told i miss you. And truth be told im lying.

jag kom aldrig så långt som ner till källaren. det får bli en annan dag. när mamma är hemma. jag är skraj för källare. så jag undviker gärna att gå ner där själv. annars har jag sysselsatt mig med att laga mat, umgåtts med storebror på hans lunch, busat och myst med elliot framför lejonkungen & pippi långstrump. konstigt det där hur alla dessa låtar sitter i ryggmärgen fast man inte hört dom på x antal år.. betat av några glee avsnitt och pratat med ida. alkohol och pojkar var det som disskuterades mest. när u sedan skrev; can you be my girlfriend? för en liten stund sen var ida den första att tycka att jag skulle skapa ett förhållande på facebook. det tyckte väl inte jag lika mycket. så det vart ett nej där.

nu ska jag kila till solariumet en sväng. heippa.


Kommentarer
Tess säger:

Förhållande på facebook är stora grejer Fanny, ta det chill ;) Men då till nästa fråga, VEM FAN ÄR U? I hae jag förstått ..men U nej ...

2011-01-20 | 10:38:09
Bloggadress: http://tessfeliice.blogspot.com
Jennifer M säger:

Jag undrar lite varför du o din syster är såna fiender? Fast det kanske är lite privat från bloggen visserligen...

2011-01-20 | 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback