Babe, pick a night to come out and play. If its alright, what do you say?

idag har jag varit på stan med mamma och blivit bortskämd. efter lite incidenter inatt så tyckte mamma att jag behövde det. shopping gör en glad. speciellt när det inte är en själv som betalar. och jag är väl inte den som är den, så jag höll med. var mysigt att umgås själv med mamma också, händer inte allt för ofta då jag är i turkiet mestadels och det är full rulle här hemma i stort sett jämt när jag väl är här. sprang rakt in i mina gamla lärare också på stan, handelstreorna hade uf-mässa så dom var där. dom kände inte igen mig först, tydligen har man förändrats en del på 4 (!!) år.. iaf, så tog jag mammas iphone och fotade så alla ni där ute skulle få se. ;)

det ploppade upp på facebook idag att herr x är förlovad. tror väl inte direkt att det är någon som är förvånad?




* en knallrosa sjal
* korallfärgad oversize magtröja
* två randiga kjolar
* två enfärgade toppar
* världens sötaste bh-set
* två solglasögon, röda och zebrarandiga
* deo, vanilla lipbalm, apple lipshine och lösögonfranslim


Kommentarer
Emma säger:

Åh, jag blev så, blir så glad för din skull. Och samtidigt lite avis utan att veta varför. Kanske därför att den rastlösa själen i mig vandrar... Men tänk att jag hade rätt :)



Fan Fanny, du kommer rocka!

2011-01-28 | 22:06:56
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback