Come here rude boy, can you get it up?

nu är jag hemma igen från rebecca, har haft det hur mysigt som helst. insåg hur mycket jag saknar att bo med  henne och när vi kör våra svullokvällar och snackar så mycket skit och skvaller att öronen blöder. bästa! kan hända att jag drar dit en sväng på fredag och dricker lite alkoholhaltiga drycker..

imorgon är det minttufest på högbergs, vi ska dit och härja. men först blir det förfest hemma hos nathalie. bästan!

här är några små bider förresten! natti natti.

                                                                                                        elliz och ida.

                                    
                                                                                              levent
och ida



                                                                                               jag kör busstur


                                                                                                


Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Du e välkommen o bo här hur mycket du vill :)



Lite bättre nu kanske oxå när jag skärmat av rummet osv.



Hoppas vi ses på Fredag! <3

2011-01-26 | 01:21:06
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback