cruising?

det är cruising i stan. har aldrig riktigt förstått mig på det. verkar ju aptrökigt. bara åka runt i 20km i timmen i gamla ruttna bilar? i kylan dessutom. nej tack. inte min grej.

annars så hade jag blivit lite bättre, febern är iaf borta. dock får jag snyta mig 10 gånger i minuten, så nu ser jag lite ut som rudolf med röda mulen. inte vackert. skrivit ett cv har jag också gjort, kände att det kanske var på tiden att göra det om jag ska börja söka några jobb. så; tr - check! n - check! nu väntar vi bara på svar. men tydligen är det röd dag imorgon. jag gillar inte röda dagar. förutom när jag jobbar. då ob-tillägg är gött. men nu är inte fallet så, så det suger att det är röd dag imorgon.


Kommentarer
Emma säger:

Röd dag? Huh? Vilken då?

2011-01-06 | 10:09:29
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Emma säger:

Oh, den är tydligen inte röd här i Norge... Eller så har jag missat det med. :S

2011-01-06 | 11:13:36
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback