freeeeedag.

nu har jag ringt lite samtal, och jag fick reda på följande; jag är skriven på köpmangatan. jag bor på köpmangatan. min post ska komma till köpmangatan. no jävla shit sherlock! men inte fan kommer posten hit för det. så efter mycket om och men, försök till förklaringar varför det inte går som det ska och sånt joks, så kommer det hit ett papper på måndag. nu håller vi tummar och tår att det går vägen. annars skulle jag återkomma, igen. jag har ringt ica, spärrat mitt visakort som skickades för 2 veckor sen men som inte kommit fram. beställde inget nytt, kände att det var lika bra att vänta med det tills att posten kommer som den ska. annars kanske jag lär sitta och beställa 10 kort innan något utav dom kommer fram.. försökte ringa facket också, men dom hade stängt två minuter innan jag ringde. två jävla minuter. vem stänger 1 lixom?! aja, jag så skriva upp det på min måndag's to do list.

nu ska jag hoppa in i duschen, sen knata till solariumet och sola lite grann.


Kommentarer
Sofiya säger:

Ja fan, helt tokig är jag. det störande är att det är nåra från sverige oxå. funderar på att åka och ta hand om dom :P hahaha. fan vad lack jag bliiiir!



hur mår du gumman? saknar dig <3

2011-01-07 | 16:14:25
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya säger:

Haha ja exakt, vilken TUR att vi blev såååå bra ;D hihi



Förstår dig. Kom hit?! :D

2011-01-07 | 16:22:02
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/
Sofiya säger:

I know... :(



Haha ja verkligen!

2011-01-07 | 17:19:12
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback