Got my flash on its true, need that picture of you. Its so magical, we'd be so fantastical..

                     levent gav mig 500kr för att han skulle få en bild.



                                                                             nadja och jag

                                                                                  jag och ida

                                                                     nadja och nathalie

                                                              gamlemor elliz och jag

                                                                             nadja och jag

                                                                                  minttuskål


Kommentarer
Nadja säger:

Vi måste göra om kvällen snart igen ! Jag hade super trevligt ! :)

2011-01-28 | 22:17:03
Bloggadress: http://finest.se/legallyblonde

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback