Only they can see where this is gonna end, but they all think I'm crazy but to me it's perfect sense.

efter fikan med alva och storebror så drog vi och kikade lite i affärer. jag köpte ett rött förkläde till alva som hon kan ha här hemma när vi bakar. förklädet hette fanny, passade! fick även en till kjol av mamma och en till vit topp. gött att fylla resväskan med lite nya kläder. :)

tänkte jag skulle ta och ringa till tele2 och kolla upp om en iphone 4. vore kul att ha där nere i alanyaland.

här är förresten listan jag pratade om innan jag for till stockholm, slänger upp första delen strax.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - Mina föräldrar.
Dag 3 - Mina syskon.
Dag 4 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 5 – Det här älskar jag.
Dag 6 – Mina drömmar.
Dag 7 – Mitt drömjobb.
Dag 8 – Min tro.
Dag 9 – Det här upprör mig.
Dag 10 – Det här saknar jag.
Dag 11 – Min favoritfödelsedag.
Dag 12 – Ett bra minne.
Dag 13 – Min favoritplats.
Dag 14 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 15 – Min favorit årstid och varför.
Dag 16 – Min favorithögtid.
Dag 17 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 18 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 19 – Favoritsysslor.
Dag 20 – Vad är kärlek?
Dag 21 – Typ av killar jag faller för.
Dag 22 – Mitt drömbröllop.
Dag 23 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 24 – Någonting jag ångrar.
Dag 25 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 26 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 27 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 28 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 29 – Min favorit film.
Dag 30 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Kommentarer
tine alette säger:

det här kommer jag lätt att stjäla från dig Fanny!



Nu måste jag öva min svenska och danska. en uppgift från Apollo amina koyim!



är jag bra på svenska eller? haha

2011-01-30 | 17:03:21
Bloggadress: http://tinealette.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback