rubrik?

nu har jag solat. och imorgon ska jag sola igen. den vinterbleka huden ska bort tills stockholm. det ingår i min stora plan.

fredrik & alva var hit en sväng, och jag fick en digital fotoram av alva i julklapp, så jag tänkte jag skulle ta och lägga in lite bilder i den nu. verkligen apbra, så slipper man släpa på en massa kort när jag flyttar runt, nu är det bara en ram att hålla koll på.

dold från facebook och borttagen från msn. känns som att det är ett steg i rätt riktning. babysteps var det, ja..

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Näe d tror jag nog inte att jag gjort.



O du gumman,vem e d som gör dig ledsen?

2011-01-03 | 00:54:28
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback