somethings we dont talk about, rather do without.

idag är det måndag. måndag 17e januari. inte fredag. inte fredag 14e januari. då pojkarna i kupolen lovade mig att mitt kvitto skulle infinna sig på min mail. men icket. så jag antar att jag får slå dom en pling imorgon igen. men det är inget ovanligt, varför skulle saker infinna sig när dom skulle? vore ju apdumt. då skulle ju allt gå bra. och så kan vi inte ha det.!

jag har börjat kolla på en ny serie; glee. hur kul som helst är den. jag skrattade så jag grät nästan i avsnitt 4. världens sötaste bög är med. shit alltså. han vill jag krama sönder! kurt heter han också, haha. hur gulligt är inte det? här är iaf ett klipp när han dansar till beyonce.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback