Strangers waiting up and down the boulevard, their shadows searching in the night.

nu är jag hemma i avesta igen. har haft det helt underbart i stockholm! igår var det som sagt minttufest på högbergs. vi var ett helt gäng brudar hemma hos nathalie först, sen drog vi förbi victoria en sväng innan vi anlände till högbergs. där vart det shots för fulla muggar och x antal cider. skakade rumpan mest hela tiden och hade så sjukt kul.! kom hemramlandes vid 4 snåret imorses = trött ab.

just ja. för alla ni därute som är nyfikna på intervjun så kan jag tala om att den var för detur. intervjun gick jättebra och att det var grupp var inte alls jobbigt som jag hade trott innan. vilket var skönt. iaf så skulle vi få svar i slutet på veckan och imorse vart jag väckt av ida som skriker att hon har kommit in på guideskolan. hypernervösa jag lånade hennes iphone och kollade min mail, och jag hade också fått svar från dom. den 5e mars sitter jag och ida på planet ner mot antalya och alanya för att gå en guideskola i 2 - 3 veckor innan vi börjar jobba alanya-säsongen 2011. jag har knappt kunnat sluta le på hela dagen. det här är det absolut bästa någonsin. mina finaste jennifer, tess & ida ska bli mina arbetskollegor. det kommer bli awesome.! bring me march!


Kommentarer
Johanna säger:

Åh grattis fina du!!! Det där låter helt underbart och så fantastiskt rätt för dig:)



Imorgon sticker jag till Madrid över helgen och det ska regna varenda dag, kul. Blir många öl och tapas inne i värmen tror jag!



Puss hjärtat

2011-01-27 | 21:54:39
Emma säger:

Grattis gumman! Trots all mörka moln så ordnade det sig, precis som du ville!

2011-01-28 | 16:27:45
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback